CALL FOR APPLICATIONS: Eighteenth Summer School in International and Development Economics

Eighteenth Summer School in International and Development Economics:
“Social Norms, Gender and Development”
15-18 September 2019, University of Milan, Palazzo Feltrinelli, Gargnano, Italy.

Lecturers: David Yanagizawa-Drott (University of Zurich and CEPR) and Leonardo Bursztyn (University of Chicago).

Organisers: Centro Studi Luca d’Agliano (LdA), LEAP – Bocconi University, Centre for Economic Policy Research (CEPR), DEMM – University of Milan, DEMS – University of Milan Bicocca, Cattolica University, Vilfredo Pareto Doctoral Program in Economics of the University of Turin.

Scientific Committee: Lucia Corno (Cattolica University and LEAP), Giovanna d’Adda (University of Milan and LdA), Daniela Del Boca (University of Turin and Collegio Carlo Alberto), Eliana La Ferrara (Bocconi University and LEAP), Mariapia Mendola (University of Milan Bicocca, IZA and LdA).

Call

Application form